فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

تاخیر در انزال زودرس

پکیج ژل نارنجی پاورمکس و ژل آبی اینتیمکس

 

ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.
 

طرز استفاده از ژل حجم دهنده پاور مکس

 

این ژل را 2 بار در روز و به مدت 16 هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

یکی از مشکلات رایج در بین زن و شوهر ها مشکل زود انزالی مرد است . انزال زودرس زمانی رخ میدهد که مرد خیلی سریعتر از زمانی که انتظار دارد به ارگاسم و اوج لذت جنسی میرسد بنابر این نمی تواند همسر خود را به ارگاسم برساند و این اتفاق رفته رفته زن و شوهر را از هم دور کرد و می تواند زمینه ساز طلاق گردد .

برای حل این مشکل پزشکان محصولاتی رو پیشنهاد دادند که حاوی لیودوکایئن بودند . لیدوکائین با کم کردن حساسیت بیش از اندازه ی آلت به صورت مستقیم به افزایش مدت زمان رابطه کمک می کند . ژل تاخیری آبی ایموشن حاوی لیدوکائین بوده و با جلوگیری از زود انزالی در آقایان باعث افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی در زوجین میشود.

ایموشن آبی انزال را در آقایان به تاخیر می اندازد ، مدت زمان رابطه ی زناشویی را افزایش می دهد و باعث افزایش رضایت زوجین در روابط زناشویی خواهد شد .اگر انزال زودرس در رابطه برایتان به مساله ای کلافه کننده و آزاردهنده تبدیل شده ، دیگر نیاز نیست نگران این مشکل باشید ، ایموشن آبی چاره ساز مشکل شما خواهد بود

ایموشن آبی با فرمولی Water Base (آب پایه) تولید شده و عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 93011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی